پراب و سنسور تست

پراب ، سنسور و تستر

  • پراب یا Probe به معنی کاوشگر است که طیف وسیعی از تست و اندازه گیری ها به وسیله پراب ها انجام میشود. مانند: پراب دما که به چند دسته تست دمای سطحی، نفوذی و در اشکال میله ای یا سیمی در انواع تیپ ها که محدوده های دمایی مختلفی دارند ارائه میگردد که در صنایع غذا، دارو، ذوب آهن، کوره، ماشین سازی، آلمینیوم، مس و غیره مورد استفاده قرار میگیرند.

  • پراب های مولتیمتر و اسیلوسکوپ که به انواع مختلفی مانند سوزنی، گیره ای، سوسماری، کروکودیل مانند و غیره تقسیم میشوند.

  • پراب یا کاوشگر دوربین های بروسکوپ که برای بازرسی های داخل اجسام باریک و غیرقابل دسترس مورد استفاده قرار میگیرند. این پراب ها از جنس فلکسیبل سخت، ضد آب و ضد روغن و دارای دوربین و لنز در یک سر پراب بوده که این لنزها مدل ها و رزولوشن های مختلفی را در بر میگرند.

  • پراب های تست گاز مانند پراب های میله ای دما میباشند که قادر به تست و تشخیص چندین نوع پارامتر مربوط به احتراق، نوع گاز، غلظت انواع گاز و غیره است.

  • پراب ها در برخی موارد به سنسور ها نیز اطلاق میشوند که قابلیت سنجش مداوم و طولانی مدت را دارد و به طور عموم کلیه پراب های تست با سوکت های مخصوص نسبت به کاربردشان به یک نمایشگر و پردازنده متصل میگردند تا کاربر به مقادیر اندازه گیری شده به طور دقیق دسترسی پیدا کند و داده ها را نیز ذخیره و بازیابی و یا اشتراکگذاری کند.

ابزار دقیق میترتولز

پراب چیست؟ ، Probe چیست؟ ، پروب ، معنی پراب ، سنسور ، پراب مولتی متر ، پراب اسیلوسکوپ ، تستر ، پراب دما ، پراب رطوبت ، پراب مولتی متر سوزنی ، 

پراب ، سنسور و تستر

مشاوره رایگان و ارائه راهکار و ابزار مناسب قبل از خرید نهایی

اخد گواهی های استاندارد و کالیبراسیون از سازمان استاندارد ایران

پراب و سنسور مورد نظر را پیدا نکردید! با ما تماس بگیرید

لیست خرید من
بستن لیست‌محبوب
بستن ابزارهای مشاهده شده
دسته‌بندی