Metertools Thermovision All Brands 001

دوربین ترموویژن ، نشت یاب حرارتی و ترموگراف

  • دوربین های ترموگرافی، ترموویژن و یا نشت یاب های حرارتی که به گرمانگار تصویری نیز اطلاق میشوند محدوده وسیعی از تست های دمانگاری و نشتی حرارتی در انواع صنایع را تحت پوشش قرار میدهند، یکی از پرکاربردترین ابزارهای سنجش در تشخیص نقاط گرم/داغ و سرد/خنک به وسیله سنسورهای تابشی میکرو بولومتر (microbolometer = بولومتر میکرونی دستگاهی است برای اندازه گیری قدرت تابش تصادفی الکترومغناطیسی از طریق حرارت دادن به یک ماده با وابستگی مقاومت الکتریکی به دما) که منجر به تصویر سازی تفکیک شده با طیف رنگ میگردد. نمونه ای از کاربرد این دستگاه در تست و تشخیص خطوط برق، کوره های انواع مذاب، ریخته گری، صنایع ماشین سازی و هوا فضا، عایق سنجی داخلی و خارجی ساختمان ها، نشت یابی و ردیابی و جلوگیری از اتلاف انرژی، گرما نگاری کلیه بخش های منبع های فشار و غیره با هدف بهبود، پایداری و نگهداری کلیه سیستم های صنعتی، خانگی، تعمیرگاهی، تست و تشخیص و نگهداری تجهیزات سخت افزاری کامپیوتری و غیره.

  • یکی از مهم ترین پارامترها در تعیین قیمت یک دوربین ترموویژن نسبت رزولوشن و نیز اندازه صفحه نمایشگر آن است، که هرچه ابعاد نمایشگر و تراکم پیکسلی بالاتر باشد نیاز به پردازنده قویتری برای تشکیل تصویر با طیف رنگ و وضوح بالاست. دوربین های ترموگرافی مدرن از راه های ارتباطی بین کامپیوترها و تلفن های هوشمند مانند WiFi، بلوتوث، USB و SD کارت بهره میبرند که این نکته در انتقال و ثبت اطلاعات داده های مورد نظر باعث تعادل و کاهش قیمت نهایی دستگاه های ترموگرافی شده است. پارامتر دوم در تعیین قیمت این دوربین ها محدوده دمایی آنهاست که از منفی 50 تا مثبت 2200 درجه سانتیگراد متغیر میباشد.

  • هر فرد یا سازمانی برای تهیه این ابزار باید به دو نکته اصلی محدوده دمای مورد نیاز و بودجه اختصاص داده شده برای خرید این تجهیز توجه داشته باشند، که مشاوران میترتولز بهترین ابزار را متناسب با نیاز شما معرفی خواهند کرد.

  • دیگر ویژگی های به کار رفته در این دستگاه ها قابلیت پردازش و نمایش چند نوع تصویر (طیف رنگ، تصویر نور طبیعی، فیلترهای Rainbow و Iron و ادغام چند فیلتر با یکدیگر و نمایش همزمان آنهاست) با فیلترهای مختلف است که در جهت تشخیص و آنالیز بهتر نقطه مورد نظر مورد استفاده قرار میگیرد. برخی از پیشرفته ترین این دوربین ها که معمولا در سایت ها و کارخانجات بزرگ صنعتی به کار میروند، دارای قابلیت تعویض لنز واید و تله هستند که طیف وسیعتری از منطقه مورد نظر را با دقت و وضوح بالاتر پوشش میدهند. علاوه بر انتقال مستقیم داده ها از طریق WiFi، این دوربین ها دارای حافظه داخلی برای ثبت اطلاعات و انتقال به انواع کامپیوترهاست که با نرم افزارهای آنالیزور اختصاصی شرکت تولید کننده داده های مورد نظر مورد ارزیابی دقیق تر قرار میگیرند.

ابزار دقیق میترتولز

ترموویژن چیست؟، Thermovision چیست؟، دستگاه ترمو ویژن، تست ترموویژن، قیمت دوربین ترموویژن، ترموویژن فلوک، ترموویژن در برق، ترموویژن تستو، 

دوربین ترموویژن ، نشت یاب حرارتی و ترموگراف

مشاوره رایگان و ارائه راهکار و ابزار مناسب قبل از خرید نهایی

اخد گواهی های استاندارد و کالیبراسیون از سازمان استاندارد ایران

دوربین حرارتی  مورد نظر را پیدا نکردید! با ما تماس بگیرید

لیست خرید من
بستن لیست‌محبوب
بستن ابزارهای مشاهده شده
دسته‌بندی