Mini logo metertools

سوالات متداول فروشگاه میترتولز

سوالات متداول فروشگاه میترتولز

1. در چه ساعات و روزهایی میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟

  • فروشگاه میترتولز به صورت 24 ساعت و 7 روز هفته در بستر آنلاین فعالیت میکند، ازینرو برای ثبت و نگهداری موجودی کالا و ابزار و کالا مورد نظر برای شخص شما در هر ساعات و در هر روزی از هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید، تا به طور حتم تعداد مورد نظر از کالای مربوطه برای شما هُلد / رزرو شود و در همان روز و یا در اولین روز کاری بعد از تعطیلات (به عنوان مثال اگر در روز جمعه یا ایام تعطیل رسمی و غیر رسمی سفارش خود را ثبت کردید) مرسوله برای شما ارسال گردد.

2. ساعات و روزهای ارسال کالا به تهران، البرز و سایر استان ها به چه صورت است؟

  • ساعات و روزهای ارسال کالا به شرح ذیل میباشد:

    • برای سفارشات ثبت و پرداخت شده در شهر تهران بزرگ و کرج از شنبه تا چهارشنبه بین ساعات 9 صبح الی 16:30 و در روز پنجشنبه بین ساعات 9 صبح الی 12:00 در همان روز ارسال میگردد. سفارشات ثبت و پرداخت شده شهرستان و استان ها که از روش های ارسال تیپاکس یا ارسال هوایی” استفاده میکنند، از شنبه تا چهارشنبه راس ساعت 16:30 و پنجشنبه راس ساعت 10:50 تحویل پست میگردد.
    • ارسال سفارشات ثبت و پرداخت شده در خارج از ساعات مذکور به اولین روز کاری با الویت بالا موکول خواهد شد. برای تهران و البرز قبل از ساعت 11:30 در اولین روز کاری بعد از تعطیلات، کالا به شما تحویل داده میشود.

    زمانبندی مرسولات پستی برای کلیه استان ها و استان البرز/کرج:

    • سفارشات کلیه استان ها و استان البرز/کرج از شنبه تا پنجشنبه که از روش ارسال توسط “پست پیشتاز” استفاده مینمایند، قبل ساعت 12:00 بعد از ظهر همان روز تحویل اداره پست میگردد و سفارشات ثبت شده بعد از ساعات 12:00 بعد از ظهر توسط “پست پیشتاز” به صبح روز بعد موکول خواهد شد.
    • سفارشات کلیه استان ها و استان البرز/کرج از شنبه تا چهارشنبه که از روش ارسال توسط “تیپاکس یا ارسال هوایی” استفاده مینمایند، راس ساعت 16:30 بعدازظهر همان روز تحویل سرویس پستی مربوطه میگردد و سفارشات ثبت شده در روزهای پنجشنبه قبل از ساعت 12:00 بعد از ظهر به سرویس پستی مربوطه تحویل خواهد شد. توجه کنید که سفارشات ثبت شده در خارج از ساعات مذکور به صبح اولین روز کاری با الویت بالا تحویل سرویس پستی مربوطه میگردد.

3. نحوه پرداخت وجه سفارش به چه صورت است؟

  • به دو روش میتوانید جهت تائید سفارش خود وجه آن را پرداخت نمایید.
  1.  درگاه پرداخت آنلاین در شبکه امن شاپرک (پرداخت آنلاین) 
  2. انتقال مستقیم کارت به کارت یا با استفاده از شماره پایا/شبا برای مبالغ بالا
  • توجه داشته باشید الویت نگهداری موجودی کالا برای اشخاصی است که سفارش خود را ثبت و فاکتور خود را زودتر پرداخت نموده اند.

4. به چه صورت از صحت و سلامت کالا و همچنین گارانتی آن اطمینان حاصل کنم؟

  • نکته اول و بسیار مهم برای تیم فروشگاه میترتولز صداقت و ارائه ابزارهای با کیفیت، استاندارد و با نام و نشان است که حداقل دارای استانداردهای CE اروپا و برای برخی FDA آمریکا را دارا باشد، ازینرو در هیچ یک از برندها و محصولات ارائه شده در فروشگاه میترتولز نمیتوان کالاهای متفرقه! و بدون گارانتی و خدمات پس از فروش را مشاهده کرد!
  • برای اطمینان خاطر مشتریان، میترتولز اقدام به ارائه برچسبی به نام “برچسب اطمینان میترتولز” که در برگیرنده صحت، سلامت و گارانتی و پشتیبانی کلیه محصولات است و همچنین مشخصات فیزیکی و فنی دستگاه ها را تائید میکند، نصب شده بر روی کلیه پکیج های ارسالی نموده است، که شخص سفارش دهنده بعد از تحویل گرفتن سفارش خود بلااستثناء “برچسب اطمینان میترتولز” را رویت کرده و از اطلاعات فنی درج شده در سایت میترتولز و نیز سلامت سخت افزاری و نرم افزاری و مشخصات فنی ابزار و کالای خود مطمئن میگردد.
  • بلااستثناء کلیه کالاها دارای یکسال گارانتی تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش میباشند.

برچسب اطمینان میترتولز

Guarantee Label Red    Guarantee Label Blue

میترتولز با پشتوانه چندین سال خدمت رسانی صادق در زمینه ارائه ابزارآلات دقیق، این اطمینان را به مشتریان میدهد که کالاهای درج شده در فروشگاه میترتولز طبق مشخصات فنی کارخانه ای و با تصاویر حقیقی آنها ارائه شده است که مشتریان گرامی دقیقا همان پکیج و ابزار را طبق مشخصات فنی مندرج در سایت فروشگاه دریافت خواهند کرد.

  • ضمناً میتوانید از مشاوره رایگان قبل از خرید با شماره 02188727598 در کلیه روزها و جمعه ها بین ساعات 9 صبح الی 6 بعدازظهر با تیم میترتولز گفتگو کنید تا خریدی مطمئن در زمینه نیاز کسب و کار خود را انجام دهید.
  • در صورت خرید اشتباه ابزار از نظر اینکه قبل از خرید مشخصات فنی آن را مطالعه نکرده بودید به طوری که نیاز شما را برآورده نکرده است و یا مشخصات کالا برای اهداف کاری شما مناسب نیست، از مرجوعی یا پس گرفتن آن معذور خواهیم بود، ازینرو در صورت وجود ابهام در خرید نهایی لطفا از مشاوره تخصصی رایگان قبل از خرید با شماره تماس خط ویژه 02188727598 با تیم پشتیبانی میترتولز گفتگو کنید.

5. نحوه مرجوع کردن کالا و سفارش به چه صورت است؟

  • میترتولز قبل از خرید نهایی مشاوره تخصصی در زمینه کلیه کسب و کارها ارئه میدهد و ابزار مورد نظر را با گفتگو و طبق نیاز شما پیشنهاد میکند، ازینرو از مرجوع نمودن کالا معذور خواهیم بود.
  • فقط در صورت خرابی کالا، که کالایی مشابه جایگزین با مشخصات فنی آن وجود نداشته باشد و یا نسخه سلامت آن موجود نباشد کالا مرجوع شده و وجه پرداختی به حساب شخص عودت داده میشود.

6. ابزار و کالای مورد نظرم را پیدا کردم، اما هنوز مطمئن نیستم که دستگاه مربوطه نیاز من را برطرف میکند یا خیر. چگونه مطمئن شوم؟

  • در این صورت حتما از “مشاوره رایگان میترتولز” قبل از خرید به صورت تلفنی با بخش پشتیبانی از طریق خط ویژه 02188727598 و شماره شبکه های اجتماعی مانند واتس اپ 00989192644894 استفاده نمائید. با این روش هرگز ابزار و کالایی که نیاز شما را بر طرف نکند نمیخرید.

7. من نیاز به آموزش نحوه کار با دستگاه را دارم و به زبان انگلیسی نیز تسلط کافی ندارم، چگونه میتوانم آموزش کارکردن با دستگاه را یاد بگیریم؟

  • میترتولز همواره حامی کلیه مشتریان خود بوده و خواهد بود. پشتیبانی فنی بعد از خرید رکن اصلی خدمات میترتولز است، ازینرو حتی تا ماه ها بعد از خرید میتوانید با خیال آسوده از خدمات آموزشی تلفنی، تصویری و صوتی میترتولز بهره مند شوید.
  • برخی از برندهای شناخته شده دارای دفترچه راهنمای فارسی هستند که میتوانید به راحتی با جزئیات و نحوه کارکرد دستگاه خود آشنا شوید.

اما نگران نباشید میترتولز همواره در کنار مشتریان خود خواهد بود. شماره های پشتیبانی فنی بعد از خرید میترتولز

  • شماره واتس اپ 09192644894
  • خط ویژه 02188727598

نقد و بررسی خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *